Meestgestelde vragen...Ik heb een noodgeval, wat moet ik doen?Situatie rondom het coronavirusMijn boeking beherenBoeking annulerenMijn vlucht is/was vertraagd/geannuleerd, wat nu?Waar zijn mijn reisbescheiden/tickets?Wat is het reisadvies voor mijn bestemming?– Probeert u eerst contact te zoeken met de leverancier (accommodatie, luchtvaartmaatschappij, verhuurder etc.). Lukt dit niet, of komt u er niet uit? Neem dan contact op met ons noodnummer: +31611292862– Is uw vlucht/pakketreis geannuleerd vanwege een negatief reisadvies? Wij kijken graag naar de mogelijkheden m.b.t. omboeken of terugbetaling. Stuurt u alstublieft een e-mail naar: contact@ypstravel.nl met uw naam, vertrekdatum, boekingsnummer en wat u graag wilt (omboeken, voucher of restitutie). COVID-19 reisrestricties– U ontvangt per e-mail een boekingsbevestiging met alle informatie over uw reis. Hierin staat een link waarmee u uw reisdocumenten kunt downloaden (uiterlijk 1 week voor vertrek).– U wilt uw boeking annuleren? Klik hier om naar ons geautomatiseerde annuleringssysteem te gaan.– In veel gevallen heeft u recht op compensatie. Indien u wilt dat YPS Travel helpt met het indienen van een claim, stuurt u ons dit verzoek via dit formulier.– U kunt uw reisbescheiden downloaden via de link in uw boekingsbevestiging welke per e-mail is gestuurd. Staan de tickets niet online en vertrekt u binnen één week? Neem dan contact met ons op via e-mail: contact@ypstravel.nl, whatsapp of telefonisch: 023-7850887– Voor het meest actuele reisadvies verwijzen wij u naar: www.nederlandwereldwijd.nlVerzenden Het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? U kunt ons bereiken via WhatsApp of door onderstaand contactformulier in te vullen. WhatsApp 0 / 3000Verzenden “Mijn doel is om u een onvergetelijke reis te bezorgen, door u voor, tijdens en na de reis tebegeleiden en een persoonlijke sfeer te creëren. Uw vakantie begint namelijk bij het reisbureau.”